چهارشنبه 3 تیر 1405

درخشش نوآوری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در صنعت فولاد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، آیین اختتامیه بیست‌وهفتمین سمپوزیم فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد و طی آن از برگزیدگان صنعت فولاد کشور تجلیل به‌عمل آمد.

در بخشی از این مراسم که به معرفی و تجلیل از طرح‌های نوآورانه و محیط‌زیستی اختصاص داشت، بر اساس داوری‌های انجام‌شده توسط استادان و متخصصان، طرح شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با عنوان «تولید بریکت اکسیدی از ریزگندله و لجن آهن اسفنجی» به‌عنوان طرح برتر انتخاب و معرفی شد و از دکتر رضا بهاالدینی، مدیر تحقیقات، نوآوری و هوشمندسازی تقدیر شد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *