پنج‌شنبه 4 تیر 1405

صبا از تابلو اصلی بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول بورس منتقل شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، در پی اجرای اصلاحات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار و ضرورت انتقال نمادهای معاملاتی در بازارها و تابلوهای بورس تهران، نماد «صبا» طبق اعلام رسمی این بورس، از تابلو اصلی بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول منتقل شد.

این اقدام در چارچوب سیاست‌های ارتقای شفافیت، به‌روزرسانی جایگاه شرکت‌ها و بازآرایی تابلوهای معاملاتی انجام و اجرای عملیاتی این انتقال از تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۴ اعلام شده است.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *