به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، در پی اجرای اصلاحات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار و ضرورت انتقال نمادهای معاملاتی در بازارها و تابلوهای بورس تهران، نماد «صبا» طبق اعلام رسمی این بورس، از تابلو اصلی بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول منتقل شد.
این اقدام در چارچوب سیاستهای ارتقای شفافیت، بهروزرسانی جایگاه شرکتها و بازآرایی تابلوهای معاملاتی انجام و اجرای عملیاتی این انتقال از تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۴ اعلام شده است.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه