به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، شرکت سهامی قند نیشابور با افتخار، تندیس رتبه ۲ را در همایش معتبر گروه مدیران ارشد گروه توسعه ملی از آن خود کرد.
این موفقیت چشمگیر، نشاندهنده تلاشهای بیوقفه و عملکرد برجسته مدیران و کارکنان این شرکت در راستای توسعه و تعالی صنعت قند کشور است.
کسب این رتبه در میان جمعی از مدیران ارشد و مجموعههای بزرگ صنعتی جایگاه ویژهی شرکت سهامی قند نیشابور را در صنعت و اقتصاد ملی تثبیت میکند.
دکتر حمید رشیدی «مدیرعامل شرکت سهامی قند نیشابور» ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد ، آن را مرهون همدلی و کوشش جمعی خانواده بزرگ قند نیشابور دانست و بر ادامه مسیر رشد و نوآوری تأکید کرد.
وی با آرزوی سلامتی برای تک تک پرسنل خانواده قند نیشابور تصریح کرد: این افتخار، برای پرسنل زحمت کش این شرکت به ویژه صنعت قند ایران، مایه مباهات است.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه