به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی «بهزاد شیری» را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.
شیری، دکترای اقتصاد با گرایش پول و بانک داری است و پیش از این نایبرئیسی هیأتمدیره و مدیریت عامل پستبانک ایران، ریاست هیأتمدیره شرکت گروه مدیریت سرمایهگذاری امید و معاونت برنامهریزی و امور بینالملل گمرک جمهوری اسلامی ایران بوده است.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه