چهارشنبه 3 تیر 1405

«بهزاد شیری» عضو موظف هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی «بهزاد شیری» را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

شیری، دکترای اقتصاد با گرایش پول و بانک داری است و پیش از این نایب‌رئیسی هیأت‌مدیره و مدیریت عامل پست‌بانک ایران، ریاست هیأت‌مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و معاونت برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران بوده است.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *