چهارشنبه 3 تیر 1405
در گامی بلند و ماندگار، تفاهم نامه‌ای مشترک بین شرکت پتروشیمی زاگرس و مبین انرژی خلیج فارس مبنی بر احداث واحدهای جدید نیروگاهی با ظرفیت حداقل ۳۰۰ مگاوات منعقد شد.

گام بلند پتروشیمی زاگرس و مبین انرژی خلیج فارس به سوی آینده انرژی پایدار

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه،این تفاهم نامه با هدف حرکت در مسیر توسعه پایدار، رفع ناترازی‌های انرژی، تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت پتروشیمی و تقویت زنجیره تولید محصولات پتروشیمی با حمایت دکتر شریعتمداری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و با حضور دکتر عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران عامل این دو شرکت بزرگ منعقد شد.

این همکاری میان بزرگ ترین مجتمع متمرکز تولیدکننده متانول جهان و بزرگ‌ترین شرکت یوتیلیتی کشور، گامی مهم در جهت افزایش بهره‌وری، اطمینان از تأمین برق پایدار و تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی ایران به شمار می‌رود.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *