پنج‌شنبه 4 تیر 1405

انتصابی جدید در زیرمجموعه بانک ملی/ «سید علیرضا دبیرسیاقی» سرپرست داروسازی اسوه شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، بنابرجدیدترین اطلاعیه منتشر شده، «سید علیرضا دبیرسیاقی» به عنوان سرپرست شرکت داروسازي اسوه معرفی شد و جایگزین یوسف کاظمی گردید.
🔹وی دارای دکترای داروسازی است و از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرعامل شرکت داروسازی تولید دارو، داروسازی کوثر، عضو هیات مدیره داروسازی امین و مدیرعامل شرکت فن آوریهای نوین دارویی آتیه اشاره کرد.

همچنین بررسی کنید

شاهکار مدیریت نخبه داروسازی زاگرس فارمد پارس | تحقق اهداف تولیدی با اتکا به توان تولید داخلی

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت دارو سازي زاگرس فارمد پارس – نماد: ددام راس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *