پنج‌شنبه 4 تیر 1405

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت توسعه وعمران اميد برگزار شد

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت توسعه وعمران اميد – نماد: ثاميد راُس ساعت 08:00 روز شنبه مورخ 1404/11/25 درمحل ميدان آرژانتين، خيابان احمدقصير، کوچه هشتم، پلاک 20 برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور 85.91 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره ، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید ، ریاست مجمع برعهده آقای کريم رشيدي پور بود ، که آقایان مهدي مبشري و   علي محبعلي در مقام نظار اول و دوم و آقای امين مويدي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند .

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1405/09/30  و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ به افزایش سرمایه 50 درصدی رای مثبت دادند.

گروه توسعه ساختمان تدبير کريم رشيدي پور رئیس هیئت‌مدیره غیر موظف – اصلی
گروه توسعه اقتصادي تدبير امين مؤيدي نایب رئیس هیئت‌مدیره موظف – اصلی
بهسازکاشانه تهران مهدي نوري اصل عضو هیئت‌مدیره موظف – اصلی
رويا ساختمان آريا مهدي بهداد عضو هیئت‌مدیره غیر موظف – اصلی
گروه سرمايه گذاري تدبير عابد ملکي عضو هیئت‌مدیره غیر موظف – اصلی

مهمترین نکات مطرح شده:

  • تصویب افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل سود انباشته.
  • افزایش سرمایه از ۳۵،۳۱۷ میلیارد ریال به میزان ۱۷،۶۵۹ میلیارد ریال.
  •  اصلاح ساختار مالی و تقویت نقدینگی.
  •  بررسی و تغییرات در هیئت‌مدیره (بر اساس گزارش‌های دوره‌ای). 

(گزارش تکمیلی به زودی در پایگاه خبری و نشریه)

همچنین بررسی کنید

شاهکار مدیریت نخبه داروسازی زاگرس فارمد پارس | تحقق اهداف تولیدی با اتکا به توان تولید داخلی

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت دارو سازي زاگرس فارمد پارس – نماد: ددام راس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *