مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام شرکت توسعه وعمران اميد – نماد: ثاميد راُس ساعت 08:00 روز شنبه مورخ 1404/11/25 درمحل ميدان آرژانتين، خيابان احمدقصير، کوچه هشتم، پلاک 20 برگزار گردید.
در این مجمع که با حضور 85.91 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره ، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید ، ریاست مجمع برعهده آقای کريم رشيدي پور بود ، که آقایان مهدي مبشري و علي محبعلي در مقام نظار اول و دوم و آقای امين مويدي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند .
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1405/09/30 و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ به افزایش سرمایه 50 درصدی رای مثبت دادند.
| گروه توسعه ساختمان تدبير | کريم رشيدي پور | رئیس هیئتمدیره | غیر موظف – اصلی |
| گروه توسعه اقتصادي تدبير | امين مؤيدي | نایب رئیس هیئتمدیره | موظف – اصلی |
| بهسازکاشانه تهران | مهدي نوري اصل | عضو هیئتمدیره | موظف – اصلی |
| رويا ساختمان آريا | مهدي بهداد | عضو هیئتمدیره | غیر موظف – اصلی |
| گروه سرمايه گذاري تدبير | عابد ملکي | عضو هیئتمدیره | غیر موظف – اصلی |
مهمترین نکات مطرح شده:
- تصویب افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل سود انباشته.
- افزایش سرمایه از ۳۵،۳۱۷ میلیارد ریال به میزان ۱۷،۶۵۹ میلیارد ریال.
- اصلاح ساختار مالی و تقویت نقدینگی.
- بررسی و تغییرات در هیئتمدیره (بر اساس گزارشهای دورهای).
(گزارش تکمیلی به زودی در پایگاه خبری و نشریه)

پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه