به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی دکتر محمد سراج نماینده مردم تهران در مجلس:
محمد سراج روزشنبه ۱۵ فروردین دراجتماع مردم عزیز منطقه ۱۴ تهران در میدان نبرد حضور و سخنرانی کردند .
🔻ایشان طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حضور مردم غیرتمند ایران در صحنه، این اجتماعات را علت غیظ تاریخی و ریشه ای دشمن کافر مجاهدت نسبت به مردم ایران دانستند .
🔻سراج با توجه به اینکه علت دشمنی امریکا به دو دلیل است
۱-انقلاب اسلامی را بزرگترین دشمن تمدن غرب میدانند به صراحت اعلام کردند واین دشمن در فناوری ها و دفاع قوی شد.
۲.اندیشمندان جهان در دهه ۲۰۲۰
تا۲۰۳۰ دهه جنگها نام گرفت وجهان را در حال جابجایی قدرت از غرب به شرق میدانند و اتحادیه قدرت در شرق ایران،روسیه،چین و هند میدانند،این دست وپا زدن امریکا از استیصال و حفظ جایگاه ابرقدرتی است .
🔻انشاالله این جنگ مهر تایید بر آن زده و با پیروزی ایران پایان ابرقدرتی امریکای ظالم و مستکبر و شکوفایی و اعلام حضور و قدرتمند ایران چهره جدیدی به خود خواهد گرفت.
✅ شبکه اطلاعرسانی محمد سراج، نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس.

پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه