پنج‌شنبه 4 تیر 1405

مانور واکنش در شرایط اضطراری سطح یک با موضوع وقوع نشتی بوتان در اسکله 15 بندر پتروشیمی پارس

اقتصاد و بیمه- مانور واکنش در شرایط اضطراری سطح یک با موضوع وقوع نشتی بوتان، توسط شرکت پایانه ها ومخازن پتروشیمی با موفقیت انجام شد.

مانور عملیاتی مقابله با نشتی در خط بوتان اسکله ۱۵ بندر پتروشیمی پارس با هدف افزایش توانایی و مهارت عملیاتی نیروهای آتش نشانی، همکاری تیمی بین آتش نشانان و باز آموزی نحوه کنترل، مقابله و رفع آلودگی ناشی از نشتی و آتش سوزی در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ برگزار شد.
وی افزود برنامه ریزی جهت برگزاری مانور سطح یک تکمیلی با هماهنگی کمیته شرایط اضطراری پتروشیمی های منطقه صورت گرفته و متعاقبا برگزار خواهد شد.

در این مانور که با حضور و مشارکت تیم های مختلف فرماندهی و مدیریت شرایط اضطراری برگزار شد، عملیات رفع نشتی، اطفاء، و امداد و نجات طبق برنامه زمانبندی صورت گرفت.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *