در یکی دیگر از رویداد های مهم صنعت نفت ایران که به معرفی جدید ترین دستاورد ها، فناوری ها و خدمات در حوزه نفت، گاز و پالایش میپردازد، پتروشیمی پارس باز هم حمایت خود را از برگزاری این نمایشگاه که با هدف ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات میان فعالان صنعت نفت و گاز، تولیدکنندگان، تامینکنندگان و متخصصان است؛ دریغ نساخت.
به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، در این نمایشگاه، شرکت های داخلی به ارائه محصولات و خدمات خود میپردازند و فرصت های همکاری و سرمایه گذاری را بررسی میکنند.
در مراسم افتتاحیه این رویداد، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و در ادامه استاندار بوشهر، مدیر عامل نظارت بر تولید شرکت گاز ایران و برخی از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه پارس از غرفه های این نمایشگاه بازدید و با فعالان این حوزه به تبادل نظر پرداختند.
برپایی این نمایشگاه فرصتی برای شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه نفت و پتروشیمی است تا توانمندی ها و آخرین دستاورد های خود را معرفی کنند. همچنین این رویداد امکان تعامل و همکاری میان شرکت های داخلی و خارجی را فراهم میکند و زمینه ای برای توسعه و رشد فناوری های بومی در صنعت نفت و پتروشیمی کشور محسوب میشود.
این نمایشگاه در محل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی عسلویه برگزار شد.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه