پنج‌شنبه 4 تیر 1405

قدر دانی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان، از حضور ارزشمند پرسنل شرکت در حماسه 22 بهمن

گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه: متن پیام مهندس سید اردشیر افضلی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

حضور پرشور شما همکاران و پولاد مردان جبهه صنعت و تولید در خیل خروشان و حماسی ملت بزرگ و قدر شناس و بصیر ایران اسلامی در مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن، تجلی بارز عشق و ایمان شما به آرمان‌ ها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و در حقیقت با این حضور گسترده و پر انرژی خود، بار دیگر نشان دادید که پایبندی به اصول انقلاب و پاسداری از دستاورد های آن در دل‌ های شما زنده و پویاست.

اینجانب از همه شما همکاران گرامی که با این حضور حماسی، ایستادگی و فداکاری‌ هایتان را به نمایش گذاشتید، صمیمانه سپاسگزاری نموده و امید است با همدلی و همت جهادی، بتوانیم در راستای رشد و توسعه تولید و ساختن ایران اسلامی قوی‌ تر و سرافراز تر، همچنان استوار و یکپارچه گام برداریم.

من الله توفیق

سید اردشیر افضلی

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *