دوشنبه 22 اردیبهشت 1404

خسرو شاهی؛ نقش تأثیرگذار بیمه دی در توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء سطح خدمت‌ رسانی

رئیس‌ کل بیمه مرکزی از نقش تأثیر گذار بیمه دی در توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء سطح خدمت‌ رسانی ابراز رضایت و خرسندی کرد.

به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، پرویز خوشکلام خسرو شاهی، رئیس‌ کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه هیأتی متشکل از مدیران ارشد صنعت بیمه، با سفر به استان خوزستان از شعبه بیمه دی در این استان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با همراهی عباس اسکندری، مدیر بیمه دی استان خوزستان و رئیس سندیکای بیمه‌ گران ایران در استان انجام شد، گزارشی جامع از روند اجرایی برنامه‌ ها، طرح‌ های توسعه‌ ای و روش ارائه خدمات به ویژه به جامعه ایثار و شهادت در سطح استان ارائه شد.

رئیس‌ کل بیمه مرکزی با حضور در ساختمان جبران بیمه دی استان خوزستان، پس از بررسی گزارش عملکرد این شرکت و شورای هماهنگی شرکت‌ های بیمه در استان، با قدردانی از زحمات آقای اسکندری، از نقش تأثیر گذار بیمه دی در توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء سطح خدمت‌ رسانی ابراز رضایت و خرسندی کرد.

همچنین بررسی کنید

پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود

مدیر یادگیری و توسعه استعداد شرکت بیمه دی گفت: شرکت، به منظور نگاهداشت دانش، افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *