چهارشنبه 3 تیر 1405

راه‌اندازی و ارتقاء ۲۰۰ سایت ارتباطی همراه اول در آذربایجان شرقی از ابتدای دولت چهاردهم

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان آذربایجان شرقی همراه اول از پروژه‌های ارتباطی خود در این استان رونمایی کرد.

🔹آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی روز شنبه ۱۰ آبان‌ ۱۴۰۴، با حضور سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهرام سرمست استاندار و جمعی از نمایندگان این استان در مجلس، نمایندگان اپراتورهای ارتباطی، مدیران و مسئولان استانی و خبرنگاران در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

🔹در این مراسم، سایت 4G روستای «نمرور» از توابع شهرستان هریس و سایت 5G مرکز مخابرات آیت‌الله طالقانی تبریز به نمایندگی از پروژه‌های همراه اول و با دستور وزیر ارتباطات راه‌اندازی و وارد شبکه ارتباطی کشور شد.

🔹معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه اول: اپراتور اول در آذربایجان شرقی بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ سایت دارد که بیش از نیمی از این تعداد، سایت‌های روستایی است.

🔹وزیر ارتباطات: بیش از ۷۰ درصد مصوبات جلسه قبلی با استاندار آذربایجان شرقی محقق شده و سایر مصوبات نیز در ماه‌های آتی اجرایی می‌شود.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *