همزمان با روز ملی حملونقل، مراسمی به منظور تجلیل از تلاشها و خدمات ارزشمند رانندگان سرویسهای ایاب و ذهاب و روزمزد شرکت پالایش نفت تهران، در ساعات آغازین روز کاری روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، این مراسم در دو بخش برگزار گردید. بخش اول در پارکینگ سرویسهای ایاب و ذهاب در بدو ورود همکاران با حضور مدیر توسعه سرمایه انسانی و مدیر روابط عمومی و بینالملل شرکت پالایش نفت تهران و در بخش دوم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شرکت با حضور حجت الاسلام و المسلمین الیاسی و مدیران توسعه سرمایه انسانی، حراست و خدمات فنی و مهندسی برگزار شد و از رانندگان پرتلاش سرویسهای ایاب و ذهاب و روز مزد این شرکت که در تامین ایمنی و کیفیت حمل و نقل برای تحقق اهداف شرکت تلاش مینمایند تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، حوزه حمل و نقل به عنوان یکی از حلقههای زنجیره ارزشآفرینی برای ذینفعان میباشد که جزو ارزشهای سازمانی بوده و نقشی تعیینکننده در حفظ پایداری تولید و صیانت از سرمایههای انسانی و تجهیزات شرکت دارد.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه