به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، همراه اول با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژههای ارتباطی خود در استان گیلان را افتتاح و آخرین دستاوردهای توسعه شبکه در این استان را رونمایی کرد.
🔹همراه اول از ابتدای فعالیت دولت چهاردهم، مجموعا بالغ بر ۲۴۵۰ میلیارد تومان در قالب توسعه سایتهای جدید ارتباطی، ارتقای فناوری و راهاندازی نسلهای نوین ارتباطی از جمله 5G در این استان سرمایهگذاری کرده است.
🔹امروز با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 48امین سایت ارتباطی نسل پنجم (5G) همراه اول در استان گیلان نیز به بهرهبرداری رسید.
🔹وزیر ارتباطات ضمن قدردانی از اقدامات و سرمایهگذاریهای انجامشده توسط همراه اول، توسعه زیرساختهای ارتباطی در استان گیلان را گامی مهم در جهت رشد اقتصادی عنوان کرد.
پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه