چهارشنبه 3 تیر 1405

افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول در گیلان با سرمایه‌گذاری ۲۴۵۰ میلیارد تومانی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، همراه اول با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های ارتباطی خود در استان گیلان را افتتاح و آخرین دستاوردهای توسعه شبکه در این استان را رونمایی کرد.

🔹همراه اول از ابتدای فعالیت دولت چهاردهم، مجموعا بالغ بر ۲۴۵۰ میلیارد تومان در قالب توسعه سایت‌های جدید ارتباطی، ارتقای فناوری و راه‌اندازی نسل‌های نوین ارتباطی از جمله 5G در این استان سرمایه‌گذاری کرده است.

🔹امروز با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 48امین سایت ارتباطی نسل پنجم (5G) همراه اول در استان گیلان نیز به بهره‌برداری رسید.

🔹وزیر ارتباطات ضمن قدردانی از اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده توسط همراه اول، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان گیلان را گامی مهم در جهت رشد اقتصادی عنوان کرد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *