پنج‌شنبه 4 تیر 1405

تقدیر از اقدامات زیست محیطی شرکت پتروشیمی پارس؛ مهر تایید سازمان محیط زیست بر اقدامات پارس با اهدای سه لوح تقدیر و یک تندیس

سازمان حفاظت محیط زیست طی مراسمی از شرکت‌ های پیشرو در زمینه صیانت از محیط زیست تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، عبد الرحمان مراد زاده رییس سازمان محیط زیست استان در این مراسم به پاس تعهد و نقش مؤثر شرکت پتروشیمی پارس در اجرای پروژه‌ های زیست‌ محیطی نظیر توسعه جنگل‌ های حرا، مشارکت در نهضت ملی کاشت یک میلیارد درخت و تلاش‌ های بی‌ وقفه در راستای حفظ و بهبود محیط زیست، با اهدای سه لوح تقدیر و یک تندیس به صورت ویژه از مدیر عامل و کارکنان شرکت پتروشیمی پارس تقدیر و تشکر کرد.
مراد زاده در این مراسم گفت: این دستاورد گواهی بر مدیریت هوشمندانه، برنامه‌ ریزی استراتژیک و تلاش‌ های هماهنگ تیمی پتروشیمی پارس دارد که مسیر دستیابی به اهداف بلند مدت و توسعه پایدار را هموار می‌سازد.
این مراسم سه‌شنبه دوم بهمن‌ ماه با حضور عبد الرحمان مراد زاده، سیامک صنوبری مدیر عامل شرکت‌ بهداشت، ایمنی و محیط زیست پتروشیمی‌ های عسلویه و داود عمادی مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در شهر عسلویه برگزار شد.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *