دوشنبه 8 اردیبهشت 1404

رونمایی از برند و معرفی هویت بصری تازه همراه اول

همراه اول در سی‌ امین سال فعالیتش، دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه از برند تازه خود رونمایی کرد.

به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیر گذاران و خبرنگاران، از برند تازه خود رونمایی کرد.

«همراه اول» با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را به‌ عنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیاز های در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.

 

جهانی پیوسته تر، ارتباطاتی بی‌ مرز

در دنیای پیچیده امروز، انسان ها همواره در جست و جوی راه هایی نوین برای برقراری ارتباطی عمیق تر، تجربه ای گسترده تر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا ایجاد می کند؛ جهانی که دیگر مرز های مکان و زمان نمی تواند آن را محدود کند.

در میان تمامی فناوری ها، ارتباطات نقشی محوری دارد؛ پلی که انسان ها را به هم نزدیک تر کرده، بستر تبادل ایده ها را فراهم می سازد و دریچه ای به دنیایی گشوده است که در آن، همه چیز و همه کس به هم پیوسته هستند.

 

تحولی در برند، تعهدی به آینده

همراه اول، با تکیه بر سابقه ای درخشان در صنعت ارتباطات و الهام از نیاز های متنوع جامعه، گام در مسیری تازه نهاده است. جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» است.

باوری که فناوری را نه صرفا به عنوان ابزاری برای ارتباط، بلکه بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و پیوسته می داند؛ جهانی که در آن، همگان در تجربه ای مشترک سهیم هستند.

 

هویت دیداری تازه؛ بازتابی از یک رویکرد نوین

هویت دیداری تازه همراه اول با وجود مدرن بودن؛ جسورانه نیز هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگ ها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا می بخشد.

شعار «هیچکس تنها نیست» به دلیل قدرت مفهومی و تأثیر گذاری عمیق آن در جامعه، ماندنی شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنا دار و فراگیر است.

در اصلاحات فراگیر برند اپراتور نخست تلفن همراه کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین به طور تمام از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه می شود، بیانگر رویکردی نوین در ارائه خدمات و تجربه های کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.

در طراحی لوگوی تازه نیز، المان هایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی به گونه‌رای است که مردم با دیدن این آرم، همراه اول را به خاطر می آورند. این المان ها حس ورود به یک دروازه نو رو به آینده را در مخاطبان ایجاد می کند و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.

در ادامه هویت دیداری تازه همراه اول به سمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت تازه، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته اند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا می کند.

نگارش فارسی آرم نیز دستخوش تغییراتی شده است. در آرم تازه، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته اند و هماهنگی بالایی میان آنها بر قرار شده است. فونت استفاده شده در آرم، به صورت ویژه برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو این برند است.

بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب و کار، مأموریت و ارزش های شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسوولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.

 

حرکتی جامع در راستای تحول

نماد های تازه هویت دیداری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در عرصه فناوری ایجاد شده اند؛ علاوه بر این، رویکرد تازه همراه اول در حوزه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیاز های مشترکان و ذینفعان است.

رونمایی از هویت دیداری تازه، آغاز فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، گامی بلند به سوی آینده ای روشن تر و موفق تر برای تمامی ذینفعان خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره داستان ریبرندینگ همراه اول، استراتژی برند تازه، هویت دیداری، آرم تازه، رنگ ها و … به نشانی newmci.ir/brand-identity مراجعه کنند.

 

همچنین بررسی کنید

افزایش سرمایه “تجلی” به تصویب رسید؛ بهره‌برداری از 4 پروژه در 1404

اقتصاد و بیمه- در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، افزایش سرمایه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *