دکتر اسمعیلی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ارومیه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام،
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت را خدمت همه مومنان و روزه داران و به ویژه همکارانم در پتروشیمی ارومیه تبریک عرض مینمایم. این ایام پرخیر و برکت، فرصتی است تا با تکیه بر آموزه های الهی و بهره مندی از فضایل معنوی، در مسیر تقرب به ذات اقدس الهی گام برداریم.
ماه رمضان، نه تنها زمان روزه داری و عبادت است، بلکه فرصتی است برای تجدید میثاق با ارزش های انسانی و اخلاقی. بی تردید این ایام مبارک می تواند ما را در راستای بالا بردن روحیه همدلی، همکاری و همبستگی در محیط کار یاری نماید.
از خداوند متعال خواستارم که توفیق بهره مندی از فیوضات این ماه عظیم را نصیب همه همکاران عزیز بگرداند.
اکبر اسمعیلی
مدیر عامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی ارومیه

پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد و بیمه اخبار ، مجامع و تحلیل بورس ، بانک و بیمه