چهارشنبه 3 تیر 1405

پیشتازی بلوم، بیلت در فروش “فخوز”

“فخوز” در بهمن‌ ماه بیشترین درآمد خود را از فروش بلوم و بیلت داخلی با سهم ۳۷ درصدی کسب کرد.

به گزارش گروه رسانه ای اقتصاد و بیمه، شرکت فولاد خوزستان در بهمن ماه سال جاری، موفق به شناسایی بیشترین درآمد خود از فروش «بلوم، بیلت (داخلی)» شد. این رقم بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۶ میلیارد تومان بوده که نشان‌ دهنده سهم ۳۷ درصدی از کل درآمد ماهانه “فخوز” است. سپس تولید «اسلب (داخلی)» با درآمد ۲ هزار و ۳۳۳ میلیارد تومانی در جایگاه دوم قرار گرفت که سهم ۲۹ درصدی از کیک درآمدی فولاد خوزستان را به خود اختصاص داده است.

همچنین بررسی کنید

گزارش تصویری | مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملي کشت و صنعت و دامپروري پارس – نماد: زپارس در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *